Another banner? :D

Go down

Another banner? :D

Post  Date on Mon Feb 21, 2011 1:34 am

Ohohoo, I kinda like this one.

EXCEPT WHEN I FINISHED IT I NOTICED I FORGOT TO INCLUDE CUSTOM ITEMS. :< Arrgh. The most important part!
And the speed is kinda blaah. I'll edit it later, maybe. (:
This ones bigger than the last one. Its to replace the first sucky banner I made for the contest.
CnC please! c:
avatar
Date
GFX Designers
GFX Designers

Posts : 142
Mesarz : 95
Join date : 2011-01-27
Age : 23
Location : California

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  phatkookiez on Mon Feb 21, 2011 1:49 am

WEWTZ!!! I shoot da heartzz!!! Very Happy
avatar
phatkookiez
Donor
Donor

Posts : 132
Mesarz : 106
Join date : 2011-01-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  ViperMS on Mon Feb 21, 2011 4:35 pm

i love it i wanna put my dick in it Smile ( OMG so in appropriate drake ! )

_________________
avatar
ViperMS
Owner
Owner

Posts : 231
Mesarz : 2147483647
Join date : 2010-10-06
Age : 24

View user profile http://viperms.darkbb.com

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  jayestuhh. on Tue Feb 22, 2011 4:04 am

Guuuuuuuurl, tell me.
Why you so pro.
./Huggles.
avatar
jayestuhh.
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 30
Mesarz : 22
Join date : 2011-02-07
Location : in sumi's pants. beeatch.

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  Popter on Tue Feb 22, 2011 7:21 am

ViperMS wrote:i love it i wanna put my dick in it Smile ( OMG so in appropriate drake ! )

Id like to point out two things here,

1. WHy is everyone so imature in forums? O.o'''

2. What dick. F3.
avatar
Popter
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 445
Mesarz : 424
Join date : 2010-11-28
Age : 22
Location : Canada, Ontario, Ottawa

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  phatkookiez on Tue Feb 22, 2011 11:06 am

we'ze immature cuhz we'z hazin funz :DDDD whu duzn't wanan haz fun whenz youz can Very Happy
avatar
phatkookiez
Donor
Donor

Posts : 132
Mesarz : 106
Join date : 2011-01-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  xSummer on Wed Feb 23, 2011 12:53 am

WOw tracy o_o
Can i lick you? ♥.♥
JOKING LOL, mmkay OT, so like... i wanna like say its so FRIGGIN SEXY I WANNA LIKE RHAPE IT.
avatar
xSummer
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 490
Mesarz : 300
Join date : 2010-12-27
Age : 21
Location : In your pants.

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  ViperMS on Wed Feb 23, 2011 7:22 am

unlike other server forums, sometimes i like to hear some dick comments Razz

_________________
avatar
ViperMS
Owner
Owner

Posts : 231
Mesarz : 2147483647
Join date : 2010-10-06
Age : 24

View user profile http://viperms.darkbb.com

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  Date on Wed Feb 23, 2011 2:40 pm

ViperMS wrote:i love it i wanna put my dick in it Smile ( OMG so in appropriate drake ! )
D'aww, thanks.
jayestuhh. wrote:Guuuuuuuurl, tell me.
Why you so pro.
./Huggles.
Boooooooooii,
I ain't pro.
xSummer wrote:WOw tracy o_o
Can i lick you? ♥️.♥️
JOKING LOL, mmkay OT, so like... i wanna like say its so FRIGGIN SEXY I WANNA LIKE RHAPE IT.
Hurhurr. Thanks Bree. <3
avatar
Date
GFX Designers
GFX Designers

Posts : 142
Mesarz : 95
Join date : 2011-01-27
Age : 23
Location : California

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  Mistress on Wed Feb 23, 2011 8:16 pm

I saw this on Gtop as an ad & I thought to myself 'LOL. I bet Date made it.' Then I saw Phat and Annie's chars. Then I laughed.

I loooved it Date <3
avatar
Mistress
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 73
Mesarz : 44
Join date : 2011-02-14
Age : 25
Location : Phelan, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  Katharine on Sat Feb 26, 2011 5:29 am

I like the banner! It's such a nice one!

_________________
avatar
Katharine
Moderator
Moderator

Posts : 49
Mesarz : 60
Join date : 2010-10-08
Age : 19
Location : Singapore

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  xSummer on Sat Feb 26, 2011 6:35 am

I jjust noticed phat's earphones, its on the same layer.
You need to make a new layer on bannedstory over the character (phat) layer of the earphones for it not to go through his head :p
avatar
xSummer
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 490
Mesarz : 300
Join date : 2010-12-27
Age : 21
Location : In your pants.

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  phatkookiez on Sat Feb 26, 2011 10:07 am

xSummer wrote:I jjust noticed phat's earphones, its on the same layer.
You need to make a new layer on bannedstory over the character (phat) layer of the earphones for it not to go through his head :p

poshawww i thout u liked driving things into my head :3
avatar
phatkookiez
Donor
Donor

Posts : 132
Mesarz : 106
Join date : 2011-01-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  Date on Sat Feb 26, 2011 10:53 am

Mistress wrote:I saw this on Gtop as an ad & I thought to myself 'LOL. I bet Date made it.' Then I saw Phat and Annie's chars. Then I laughed.

I loooved it Date <3
Heh, thankss<3
Katharine wrote:I like the banner! It's such a nice one!
Thank yaas. c:
xSummer wrote:I jjust noticed phat's earphones, its on the same layer.
You need to make a new layer on bannedstory over the character (phat) layer of the earphones for it not to go through his head :p
Ahah, yeah. I was gonna fix it but then I forgot and when I noticed I was already fixing things on the "Daily Events" part. So I was like "Oh phooeey. I'll just leave it." What a faiil, I know. [x
avatar
Date
GFX Designers
GFX Designers

Posts : 142
Mesarz : 95
Join date : 2011-01-27
Age : 23
Location : California

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  xSummer on Sat Feb 26, 2011 11:30 pm

LOL, ur no phailll D:
- licks - hurhur c;
avatar
xSummer
Alpha Member
Alpha Member

Posts : 490
Mesarz : 300
Join date : 2010-12-27
Age : 21
Location : In your pants.

View user profile

Back to top Go down

Re: Another banner? :D

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum